„Rozwój e-usług publicznych w Gminie Wągrowiec oraz usprawnienie procesów zarządzania dokumentacją”

„Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19”
Gmina Wągrowiec przystąpiła do realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00 na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze 3395/1/2021 w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia.
Okres realizacji:
04.02.2022-04.08.2023
Wartość projektu:
Wartość projektu: 370.140,00 zł
Dofinansowanie: 100%
Opis projektu:
Zakres rzeczowy obejmuje: wykonanie diagnozy cyberbezpieczeństwa Urzędu Gminy oraz szkolenia dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa, rozwój oferowanych przez Urząd Gminy Wągrowiec e-usług poprzez wdrożenie 15 e-formularzy, modułu do konsultacji społecznych oraz elektronicznego zarzadzania dokumentacją. Ponadto zakupiony zostanie sprzęt informatyczny wraz z oprogramowaniem niezbędny do obsługi wdrażanych rozwiązań oraz zwiększający bezpieczeństwo systemów informatycznych Urzędu tj.: stacje robocze, laptopy, scanery, czytniki kodów kreskowych, drukarki, serwer, macierze, switche.
Cel projektu:
- Zwiększenie oferty e-usług świadczonych przez Gminę Wągrowiec, w szczególności w zakresie procesów inwestycyjnych.
- Usprawnienie zarządzania dokumentacją w Urzędzie Gminy Wągrowiec.
- Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Wągrowiec.
Efekt realizacji projektu:
1. Ułatwienie i przyśpieszenie procesów inwestycyjnych.
2. Przyśpieszenie realizacji spraw w Urzędzie Gminy Wągrowiec.
3. Zapewnienie ciągłości działania Urzędu Gminy Wągrowiec oraz bezpieczeństwa danych.