Deklaracja dostępności

Urząd Gminy Wągrowiec zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://gminawagrowiec.pl/.

Data publikacji strony internetowej: Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Treści nieobjęte przepisami

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
  • Niektóre dokumenty niedostępne cyfrowo zostały wytworzone przez inne podmioty. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Multimedia zostały wytworzone przez inne podmioty.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez CBI24 Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Streszczenie raportu z audytu (95 kb, PDF).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anna Pałka — mejlowo seketarz@wagrowiec.wlkp.pl lub telefonicznie +48672680813.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, któryzaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Urząd Gminy Wągrowiec, Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec

Osoby na wózku mogą wjechać do budynku.

Drzwi i ściany szklane są oznaczone kontrastową taśmą.

Schody wyposażone są w poręcze.

Stopnie schodów są oznaczone kontrastowymi pasami.

Przyciski w windzie są oznaczone alfabetem brajla.

Winda wyposażona jest w komunikaty głosowe.

Jest toaleta dla osób z niepełnosprawnościami.

Jest parking dla osób z niepełnosprawnościami.

Tyflomapa jest w biurze podawczym na parterze budynku.

Pomieszczenia w budynku są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem brajla.

Jest dźwiękowy systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Jest możliwość wstępu z psem asystującym.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jest tłumacz języka migowego online. Można zamówić tłumacza języka migowego przed wizytą. Zgłoszenie tego faktu korzystając z dostępnych środków komunikacji (e-mail: wagrow@wokiss.pl, tel. 67 26 80 800).Zgodnie z ustawą z dania 19 sierpnia 2011r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się, chęć skorzystania z takiej formy pomocy należy zgłosić co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych. Po dokonaniu zgłoszenia Urząd Gminy Wągrowiec zapewni obsługę osoby komunikującej się językiem migowym, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym. Świadczona pomoc jest bezpłatna.

Są pętle indukcyjne.

Link do informacji o podmiocie przygotowany w formacie łatwym do czytania i rozumienia (tzw. ETR) oraz przetłumaczony na polski język migowy.