Realizacja umowy na realizację zamówienia pn.: „Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne określone na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w dniu 22 grudnia 2021 r. podpisana została umowa na realizację zamówienia pn.: „Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”  obejmujące Zadania:

Zadanie Nr 1 pn.: „Likwidacja barier i zwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy Wągrowiec poprzez budowę windy, utworzenie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych oraz utwardzenie terenu w obrębie dojścia do windy”.

Zadanie Nr 2 pn.: „Roboty w zakresie ocieplenia i inne roboty towarzyszące związane z budową windy”.

Zadanie Nr 3 pn.: „Serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności”.

Zadanie Nr 1 dofinansowane jest ze środków PFRON, w ramach realizacji „Programu wyrównywania różnic między regionami III”, w obszarze B – likwidacja barier w urzędach, placówkach edukacyjnych lub środowiskowych domach samopomocy w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”.

Wykonawcą została firma GRINGO Jarosław Mikołajczak z siedzibą przy ul. Lipowej 29A, 62-100 Wągrowiec.

Wartość umowy zawartej z Wykonawcą wynosi:

  • dla Zadania Nr 1 wynosi: 297 075,57 zł brutto,
  • dla Zadania Nr 2 wynosi: 66 051,47 zł brutto.
  • dla Zadania Nr 3 wynosi: 30 996,00 zł brutto.

Razem: 462 450,42 zł.

Nadzór inwestorski nad realizacją zamówienia pełnić będzie  Biuro Obsługi Inwestycji AM INŻYNIERING Arkadiusz Mulik, ul. Potulicka 1B/20, 89 – 100 Nakło nad Notecią.

Wartość umowy zawartej z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego wynosi:

  • dla Zadania Nr 1 wynosi: 5 166,00 zł brutto,
  • dla Zadania Nr 2 wynosi: 1 599,00 zł brutto.

Zakres prac przewidziany do wykonania w ramach Zadania Nr 1 obejmuje w szczególności dostawę i montaż dźwigu dla niepełnosprawnych - dźwig o napędzie elektrycznym, bezreduktorowym, udźwig 825 +-5%. W związku z lokalizacją szybu windowego w szczycie budynku od strony wschodniej, w ramach koniecznych robót przygotowawczych zostaną rozebrane istniejące schody zewnętrzne, rozkute otwory drzwiowe do windy i dostosowane do potrzeb windy.

Zlokalizowanie miejsca postojowego dla osób niepełnosprawnych w pobliżu windy związane jest  z koniecznością rozebrania znajdującego się budynku gospodarczego, zapewniając tym samym swobodny dostęp do windy oraz nie zakłócając ruchu pozostałych pojazdów po terenie nieruchomości.

Natomiast Zadanie Nr 2 dotyczy wykonania robót budowlanych związanych z ociepleniem jednej ze ścian szczytowych budynku Urzędu Gminy Wągrowiec oraz wykonania innych robót towarzyszących, związanych z ociepleniem, takich jak wymiana części obróbek blacharskich oraz fragmentu instalacji odgromowej.

Zadanie Nr 3 obejmuje serwis techniczny i utrzymanie windy w sprawności na okres 36 miesięcy od dnia zakończenia realizacji zamówienia (odbioru końcowego inwestycji).

Opublikowano: 03 marca 2022 13:10

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 293