Aplikacja Mobilna mInstytucja dla Podatnika i Obywatela

 (link otworzy duże zdjęcie)

Szanowni Państwo,

Mamy przyjemność poinformować o udostępnieniu kolejnego innowacyjnego narzędzia do komunikacji elektronicznej z Urzędem Gminy Wągrowiec: 

I. Aplikacja mobilna „mInstytucja”

logotypy_3.jpg

Projekt „Aplikacja Mobilna mInstytucja dla podatnika i obywatela”, nr POPC.02.04.00-00-0107/20, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.
 

W roku 2020 uruchomiliśmy dla Państwa Platformę Komunikacyjną, która pozwala na internetową obsługę klientów urzędu, zwłaszcza w obszarach dotyczących podatków i nieruchomości. Mając na uwadze ułatwienie Państwu korzystania z tego systemu, przystąpiliśmy do projektu, który miał na celu rozbudowę istniejącej e-usługi o aplikację mobilną. W grudniu  bieżacego roku firma e-Instytucja przekazała Gminie Wągrowiec Certyfikat Licencyjny na system „Aplikacja mobilna „mInstytucja”.

Jest to bezpłatna dla obywatela aplikacja mobilna na urządzenia mobilne typu smartfon oraz tablet z systemem operacyjnym Android/iOS (do pobrania w AppStore i GooglePlay). Głównym celem aplikacji mobilnej jest zapewnienie klientom bezpiecznego dostępu do danych z Rejestrów Publicznych, a także sprawnej komunikacji z naszym Urzędem. Autoryzacja odbywa się za pomocą Krajowego Węzła Tożsamości (Profil Zaufany, bankowość elektroniczna, e-dowód osobisty). 

II. Platforma Komunikacyjna eurzad.gminawagrowiec.pl

logo_kolor_www.png
PROJEKT: Cyfrowy rozwój samorządów - nowe obszary świadczenia e-usług w 14 gminach województwa wielkopolskiego, Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020

 

Zachęcamy Państwa do korzystania z Platformy Komunikacyjnej Urzędu Gminy Wągrowiec dostępnej pod adresem eurzad.gminawagrowiec.pl, która umożliwia w sposób łatwy uzyskanie dostępu do informacji o naliczonych podatkach i opłatach, sprawdzenie dokonanych płatności i aktualnego stanu zobowiązań, dokonywanie płatności online, a także składanie do urzędu pism i wniosków przez internet. System pozwala załatwiać sprawy urzędowe bez wychodzenia z domu, szybko i w dogodnym dla siebie czasie.

***

Prosimy również o składanie uwag dotyczących funkcjonalności Platformy Komunikacyjnej. Pozwoli nam to rozwijać ten system w sposób dostosowany do Państwa potrzeb. Uwagi można wysyłać na adres mailowy: informatyk@gminawagrowiec.pl

Zapraszamy ponadto do dołączenia do bezpłatnego systemu informacji SMS, dzięki któremu będziecie Państwo na bieżąco otrzymywać informacje o ważnych wydarzeniach w Gminie, nadchodzących zagrożeniach, awariach oraz inne komunikaty związane z działalnością Gminy Wągrowiec. Szczegóły dotyczące rejestracji dostępne są TUTAJ.

Opublikowano: 29 grudnia 2021 12:19

Kategoria: Aktualności

Wyświetleń: 597

Zdjęcia: