Informacja Wójta Gminy Wągrowiec w sprawie zimowego utrzymania dróg w sezonie 2020/2021 na terenie Gminy Wągrowiec

Wójt Gminy Wągrowiec
informuje o zimowym utrzymaniu dróg
w sezonie 2020/2021 na terenie Gminy Wągrowiec
Celem sprawnego zgłaszania właściwym służbom – zarządcom dróg, problemów z przejezdnością (śliskością) dróg w okresie zimowym, poniżej podaje się do publicznej wiadomości telefony dyżurne.
Jednocześnie prosi się wszystkich mieszkańców, by sprawy dotyczące przejezdności dróg powiatowych i wojewódzkich były zgłaszane bezpośrednio do tych służb.
Zarządcy odpowiedzialni za utrzymanie dróg:
1) wojewódzkich:
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Gnieźnieńska 53, Wągrowiec
tel. 67 26 27 935 odwagrowiec@wzdw.pl
tel. 533 915 658 dyżurka
2) powiatowych:
Powiatowy Zarząd Dróg
ul. Gnieźnieńska, Wągrowiec
tel. 67 26 85 480
tel. kom. 604 438 431
tel. kom. 725 079 334
3) gminnych:
utrudnienia na drogach gminnych prosimy zgłaszać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
Urząd Gminy Wągrowiec
ul. Cysterska 22, Wągrowiec
tel. 67 26 80 800
tel. 67 26 80 804
po godzinie 15:30 oraz w dni wolne zgłoszenia prosimy kierować do sołtysów wsi lub na numer telefonu służbowego
tel. kom. 609 099 860
tel. kom. 605 610 795
W przypadku wystąpienia znacznego pogorszenia warunków atmosferycznych w Urzędzie Gminy Wągrowiec uruchomiony zostanie całodobowy dyżur.