Zezwolenie na wykreślenie hipoteki przymusowej ustanowionej na wniosek Gminy Wągrowiec w związku z zaległościami podatkowymi
PODSTAWA PRAWNA:
Art. 100 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2023 r. poz. 146 t.j. ze zmianami)
I. WYMAGANE DOKUMENTY:
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej
Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej
II. OPŁATY:
Opłata skarbowa: 17,00 zł
Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia
Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy nr 28 1020 4027 0000 1302 1214 1075 lub w kasie tut Urzędu
III. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:
Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, pok. 109, tel. 67 26 80 800 lub 67 26 80 808
IV. TERMIN ODPOWIEDZ:
Miesiąc
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Referat Finansowy – księgowość podatkowa, pok. 106, 107
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
Brak
VII. UWAGI:
Zezwolenie wydaje się po uregulowaniu zaległości objętych hipoteką przymusową
Formularze i załączniki:
wniosek_o_wydanie_zezwolenia_na_wykreslenie_hipoteki_przymusowej.pdf [pdf, 200.58 KB]
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej [docx, 17.54 KB]