Zezwolenie na wykreślenie hipoteki przymusowej ustanowionej na wniosek Gminy Wągrowiec w związku z zaległościami podatkowymi

PODSTAWA PRAWNA: 

Art. 100 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece (Dz. U. z 2023 r. poz. 146 t.j. ze zmianami)

 

I. WYMAGANE DOKUMENTY:

 

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej 

Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej

 

II. OPŁATY:

 

Opłata skarbowa: 17,00 zł

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia

Opłatę skarbową wnosi się na rachunek bankowy nr 28 1020 4027 0000 1302 1214 1075 lub w kasie tut Urzędu

 

III. MIEJSCE SKŁADANIA WNIOSKÓW:

 

Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, pok. 109, tel. 67 26 80 800  lub 67 26 80 808

 

 

IV. TERMIN ODPOWIEDZ:

 

Miesiąc

 

 

V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:

 

Referat Finansowy – księgowość podatkowa, pok. 106, 107 

 

VI. TRYB ODWOŁAWCZY:

 

Brak

 

VII. UWAGI:

 

Zezwolenie wydaje się po uregulowaniu zaległości objętych hipoteką przymusową

Formularze i załączniki:

wniosek_o_wydanie_zezwolenia_na_wykreslenie_hipoteki_przymusowej.pdf [pdf, 200.58 KB]

Wniosek o wydanie zezwolenia na wykreślenie hipoteki przymusowej [docx, 17.54 KB]

Kategorie:

Zezwolenie na wykreślenie hipoteki